Levering
Hvordan sporer jeg en pakke?
Når du bestiller online modtager du en bekræftelse med et Track&Trace-link, så du kan spore din pakke gennem PostNord, når pakken sendes fra lageret. Hvis du er kommet til at slette mailen med din ordrebekræftelse, kan du til enhver tid henvende dig til kundeservice og få tilsendt et nyt link eller dit pakkenummer.
Hvad koster fragten?
Forsendelsesomkostningerne afhænger af leveringsadressen:
Ordrer til levering i Danmark pålægges et ekspeditionsgebyr på DKK 36,00 ekskl. moms.
Ordrer til levering i Grønland og Færøerne pålægges et ekspeditionsgebyr på DKK 300,00 ekskl. moms.
Ordrer til levering i EU pålægges et ekspeditionsgebyr på DKK 250,00 ekskl. moms
Ordrer til levering i resten af verden pålægges et ekspeditionsgebyr på DKK 500,00 ekskl. moms.
Ordrer under 500 kr. ekskl. moms og fragt som bestilles via brev, mail eller telefon, påføres et ekspeditionsgebyr på 50 kr.
Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden er typisk 2-5 arbejdsdage.
Bemærk, at der kan forekomme længere leveringstid i travle perioder, f.eks. i ugerne op til jul.
Sender I også til udlandet?
Ja, du kan bestille varer til levering i udlandet. Se også vores handelsbetingelser.
Der er en fejl i min levering. Hvad skal jeg gøre?
Din fortrydelses- og reklamationsret er 14 dage fra varen er modtaget. Hvis du har fået et forkert antal bøger, eller hvis nogle af bøgerne slet ikke er med i leveringen, kan det skyldes en pakkefejl, at titlen endnu ikke er udkommet eller at bøgerne er i restordre.
Start derfor med at kigge på din følgeseddel. På den kan du se, om antallet af bøger stemmer overens med antallet af bøger i kassen.
Hvis der ud for en titel står 0, er det fordi varen er i restordre eller endnu ikke er udkommet. Vi eftersender bøger, der er i restordre, når de igen er på lager. Det samme gælder bøger, der endnu ikke er udkommet.
Der er tale om en pakkefejl, hvis der eksempelvis står 5 ud for en titel på følgesedlen, uden at pakken indeholder 5 eksemplarer af den pågældende vare. Ved en pakkefejl skal du kontakte kundeservice. Det er en god idé at have faktura og følgeseddel ved hånden, når du kontakter Kundeservice, så vi hurtigere kan svare på din forespørgsel.
Hvis du har købt dine bøger hos en boghandler eller en onlineforhandler, skal du kontakte dem.
Hvornår kommer de varer, jeg har bestilt?
Vores normale leveringstid er inden for 2-5 arbejdsdage, fra du afgiver bestillingen. Til udlandet afhænger leveringstiden af fragtform og land. Hvis den normale leveringstid er overskredet, så kontakt kundeservice.
Bemærk, at der kan forekomme længere leveringstid i travle perioder, f.eks. i ugerne op til jul.