Returvarer og reklamationer
Hvordan returnerer jeg en vare?
For at returnere en bestilling, skal du henvende dig til kundeservice og oplyse fakturanummer samt navn og mailadresse på den person, der står for returforsendelsen. Hvis du henvender dig inden de 14 dages fortrydelsesret udløber, godkendes returforsendelsen og du modtager en returformular, der skal vedlægges i pakken. Du står selv for returfragt.
Hvis der ikke vedlægges en returformular, eller hvis varerne er beskadiget, afviser vores lager returforsendelsen og sender varerne tilbage for købers regning.
Returadressen er:
DBK
Mimersvej 4
4600 Køge
Adressen vil også fremgå af din faktura.
Hvis du har købt dine varer hos en boghandler eller en onlineforhandler, skal du kontakte dem.
Jeg har sendt en vare retur. Hvornår får jeg refunderet beløbet?
Det kan tage op til 14 dage, fra du har sendt en pakke retur, til du får refunderet prisen på bøgerne. Tilbagebetalingen sker automatisk efter scanning af de returnerede bøger, forudsat at du har vedlagt en returformular i pakken. Hvis du ikke har vedlagt returformular, kan vi ikke refundere beløbet.
Bemærk, at ekspeditionsgebyr ikke refunderes.
Jeg har betalt med betalingskort og sendt varer retur. Hvornår får jeg refunderet beløbet?
Vi tilbagefører beløbet til din konto, når fakturaen er krediteret. Det sker, når vores lager har registreret din pakke retur fra PostNord.
En vare var beskadiget, da jeg modtog den. Hvad gør jeg?
Din reklamationsret er 14 dage fra du modtager varen. Hvis du modtager en beskadiget eller på anden måde ukurant vare, bedes du kontakte Kundeservice. For at vi kan behandle sagen, er det vigtigt, at du sender et billede af varen, så vi kan dokumentere, at den ikke lever op til vores krav.
Hvis du har købt dine bøger hos en boghandler eller en onlineforhandler, skal du kontakte dem.